fullblodenicentrum

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Emelie - 26 december 2013 19:35

Älskade Klockan som de hugger i hjärtat varje gång jag går ut i stallet eller

för den delen bara kikar ut genom fönstret o ser henne.

(alla drömmar som fanns...................bara försvann...............)


Stod o mös med henne igår o som de sparkar och lever om i magen på henne

så härligt att se och känna, man får ett leende och en liten känsla av att

de är lite bra i allt elände, för en liten stund så är man glad o lycklig.


Börjar så smått förstå helt att hon aldrig kommer bli den JAG vill och hade förhoppning om

att hon skulle bli och vad vi ihop skulle kunna göra i framtiden.


Hon är en fantastisk häst och är så otroligt trevlig i all hantering, så lätt

och okomplicerad men samtidigt så finns där en gnista och hon kan visa sura ihop

lite o visa lite attityd men de är bara härligt att se att de finns,

inget som på ngt sätt

drar ner hela fantastiska HENNE.


De sitter långt inne men vet DU som läsare en som söker just en sån här härlig

helt smått otrolig häst som är lugnet själv som avel/sällskapshäst så 

finns Klockan, jag söker bara den som kan ge henne en uppgift som sätter HENNE som

prio ett ger henne en mening med tillvaron och som kan älska henne lika mkt som jag gör

för hon förtjänar INGET mindre, bara de absolut BÄSTA!


Detta är ett jobbigt o tungt beslut jag tagit och de har suttit långt inne

(snälla ni respektera detta)


 



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards