fullblodenicentrum

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Emelie - 23 december 2013 08:15

Tog lite nya kort på Klockan för ngr dagar sedan och ja Emma jag håller med dig

hon ser inte mkt dräktig ut på de bilderna, men hon är så otroligt svår att fota

så man får en ärlig bild på hur hon ser ut.


Fick en bild igår, där man ser hur rund o go hon eg är fast då försvann hennes hals

istället, nja okey bjuder på de ändå bara för att de är fina Klockan.


   


Igår blev de lite väl mkt travande för hennes del (enligt mig iaf)

så de återstår idag att se hur hon är och känns i kroppen.

Men hon har så mkt bus i kroppen som hon verkligen skulle behöva frigöra.


Tanken är att köra henne till ridhuset och lina henne hade först tänkt att göra de helgen som

nu passerat men lite annat dök upp, de jag såg i hennes trav igår syns inget (precis som innan)

men lättare att se hennes mönster i ridhuset o då kanske jag kan filma henne oxå.

Ibland är de lättare att kolla film där man kan spola fram och tillbaka.


Ha en trevlig lilljulafton o tårtan, ja jisses en riktig sockerkick   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards