fullblodenicentrum

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Emelie - 15 februari 2015 00:41

Alla hjärtans dag är över för detta år, och

Jag överlevde den oxå. 

Jag hoppas även ni läsare fick en hjärtlig dag!


Lilla Spindelben fick sina promenader och böjning av carpus som "vanligt" och lite miljöträning med mkt

klapp och kel. Brydde sig inte nämnvärt om att komma in i stallet och stå uppbunden med barnen runt benen och andra hästar o folk i rörelse. 


       


Verkar trivas mkt väl och alla nere i stallet säger att båda gossarna är lugnt o fina när jag inte är där, så de får man väl våga tro på :-)


 


Hillen fick sig ett lätt barbacka pass i ridhuset lite senare på kvällen, skötte sig bra även om jag i vanlig ordning får påminna honom titt som tätt.


Även galoppen känns bättre men säkert för att jag känner mig både stadigare nu och orkar lite mer även om benen känns som spagetti när man väl sen ska hoppa av.

Nä han är riktigt rolig rida när han ger känslan som igår, underbart!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards