fullblodenicentrum

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Emelie - 20 oktober 2015 04:15

Rullade in en hösilagebal i hagen igår till

Stjärnan, Chilli, Sammi och lilla Wilma


MEN den var ju i början fullkomligt livsfarlig och de var först på tredje gången jag

fick hästarna ända fram sen när de kände att men de är ju MAT, da vart de minsnn nöjda knasbollarna.


         


Sammi vågade sig inte helt fram, när jag tog dessa kort.


Nu hoppas jag hästarna håller sig i skinnet och att de inte ger Elin för mkt

huvudbry med att sköta om dem, även alla boxarna är väl uppspånade och förbereda

om de skule bli ett riktigt ruskeväder så alla kan få komma in och bli torra.


Spindelben och Candy kommer bli väl omhändertagna av personalen på ridskolan och

på kvällarna och helgen är de privatryttarna som kommer ta hand om mina små kronjuveler.


Jag önskar ER alla en trevlig vecka så återkommer jag nästa onsdag då jag är hemma igen

och förhoppningsvis lite mer fit for fight igen!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards