fullblodenicentrum

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Emelie - 15 oktober 2015 10:40

Igår fick Fuxafräs sig återigen ett pass på utebanan

och den som värmde upp och skrittade av henne

helt själv var lilla Nicole


     


Spindelben har blivit friserad så nu är han en riktig snygging igen

om man nu är utseendefixerad de vill säga, för mig ALLTID vacker!


Lilla Wilma blir även hon riden emellanåt och den som står för ridningen på henne

är bland annat lilla Nicole, så himla söta ihop de där två.


   


Idag kunde jag inte hålla mig längre, var bara tvungen att prova

hoppade helt enkelt upp på Stjärnan i boxen och skrittade ut henne till hagen

iförd grimma o grimskaft och de gick kalas, hon hoppade till en gång när jag skänklade på

henne men konstigt vore de väl annars.


Blir inte klok på den hästen, och kommer nog aldrig bli heller!

Häftigt dock och fick ju en o annan bilist att sakta in och titta


 


O som avslutning en bild på lillkillen Chilli, sockersöt som han är den lille och

 så otroligt lik sin storasyster till utseendet.


 

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards