fullblodenicentrum

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Emelie - 9 oktober 2015 07:31


Vad säger ni visst är väl denna synen underbar att mötas av


     

Av Emelie - 9 oktober 2015 07:19

Efter ett uppehåll på två veckor var de i tisdags åter dags för

Bellan att rida lektion på Sammi, gick väl lite sisådär i ärlighetens namn,

lite väl pigg ponny men de är ju såklart mitt fel då hon inte blivit aktiverad som hon ska.


Så i onsdags blev de inte många timmars sömn efter att ha avklarat jobbenatten

för jag åkte och hämtade Bellan och så tog vi oss en långtur i skogen på

Candy och Sammi med mkt galopp och jisses vilken fart de hade under hovarna.


Kanske lite beroende på att de blåste ganska mkt men roligt hade vi iaf!


 


Idag ska de bli lite traggel för Candy på utebanan och tanken är oxå att hoppa ngr skutt inför

tävlingen på söndag, vi har ju som sagt inte direkt formen på topp men vi ska göra vårt

bästa efter dessa förutsättningar, och se de som en träning.


Imorgon åker även Klockan hem till sin ägarinna (om allt flyter på som de ska!)


Har dessutom äntligen funnit mitt SD kort till kamerna så nu kanske de kan bli lite vettiga bilder igen

och inte bara usla mobilbilder.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards