fullblodenicentrum

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Emelie - 19 januari 2014 13:51

Klockan ville inte modella idag så detta är vad ni får nöja er med


   


Jag VET, ett lite försmått täcke men hennes vintertäcke är kardborren sönder i vilket

gav henne lite skav så tills de är lagat så fick hon "låna" Steelans vintertäcke hon hade.

Ser lite kul ut att hon går o visar rumpan, hi hi hi stackaren där :-(

Av Emelie - 19 januari 2014 13:38

Även om man är liiiite stark o har liiiiite muskler   

så är de tungt att dra två pulkor med barn så idag överlät jag de till lilla Wilma.


Märks att hon tycker de är roligt att dra för hon pinglar så glatt på

verkligen jätteduktig. Var första dagen idag för henne att dra pulkor med barnen

hon har ju innan bara dragit pinnar efter sig men såååååå duktig

lugn och fin hela tiden utan bus eller bock.


Barnen ja de tyckte de var jättekul och ville hon skulle trava hela tiden

de skrattade gott där bak i pulkorna må ni tro, goeungar   


   

Ja på bilden här ovan galopperar hon oxå, men de gick bra de med, hi hi hi.


   

Vilka starka små djur de är shettisarna!


Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards