fullblodenicentrum

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Emelie - 9 januari 2014 13:59

Händer inte så mkt här hemma o jag är superdålig på att uppdatera bloggen

men vad ska man skriva när inget finns att berätta ???


I tisdags slog jag en pling till vet för Klockan har nu varje dag travat lite sen i fredags utan att bli

halt eller ömma förutom att hon är ngt stel precis när man släpper ut henne från boxen på morgonen.


o ja som jag nästan misstänkte och förmodade ville de ju klart inte gå vidare med ul

och röntgen av henne då hon nu är "bättre" igen och inte är halt *SUCK*

Så jag bestämde mig sonika för att INTE köra till kliniken för ett ursäkta språket men jäkla böjprov

för de gör varken till eller från enligt mig, dock skulle jag återkomma om hon blev halt igen

MEN jag tror inte de gör ngt även OM hon (gud förbjude) skulle bli halt igen då de är så nära nu

JAPP bara 3 månader kvar


Magen växer men jag vet inte direkt om hon är lugnare mkt energi, tänkte jag skulle ut och 

promenera en runda med henne, ja ni et i lugnt takt lite mysig promenad i skogen,

hmmmmm nja jag halvsprang bredvid hade BARA grimma på henne o hon låg på som en rem

öronen spetsade och hon dansade fram och frustade så nöjt över att komma ut från hagen.

Lugn promenad blev rastning av matte istället !


   


Två bilder från igår, nyputsad o grann tös, rör sig så härligt i magen oxå

fast Klockan är inte den jätteförtjusta över att man känner och lyssnar på magen hennes

men hon får stå ut med mattes påhitt precis som Steelan fick såååå härligt känna rörelserna   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards