fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Emelie - 5 april 2014 21:00

  Bilder på lillkillen från idag


     


Bebis deluxe   

Av Emelie - 5 april 2014 20:38

Jag är så otroligt nyfiken nu och liksom vill att de ska vara dygn 335 NUUUUU!


Men får nöja mig med att inse att de faktiskt SNART är d fast de känns som tusen och åter

tusen år tills dess   


Får bjuda er läsare på lite bilder på fina Klockan idag

hmmm jag som skrev häromdagen att hon inte gjorde så mkt mer än åt och sov i ett hörn,

ja idag fick jag tji iallafall.


       


Lycklig häst idag    

Av Emelie - 5 april 2014 09:31

Ja i söndags var då dottern åter på ridskolan och

då jag har min häst Snigeln uppstallad på ridskolan är vi där ganska mkt

om dagarna och på torsdagen hade vi kollat på en lektion där de fanns en

flicka, några år äldre än Bellan, som red snällehästen Kanalj och de fick galoppera

under den lektionen och då sa Bellan direkt "Mamma de ska jag oxå göra på ridskolan"


Jag tänkte inte mer på de just då men så i söndags då hon red sin lektion kallade hon på Marie, ridskoleläraren

och viskade till henne, Marie tittade upp på oss på läktaren och log med hela ansiktet

och då förstod jag vad Bellan viskat till henne.

Hon ville galoppera och ja den lilla envisa damen fick som hon ville.


Måste ju säga att man kan ju inte annat än att vara/bli stolt över denna duktiga och vågliga tös!

Första gången hon sköter allt själv och utan att ha en häst linad i galoppen.


Vad måtte de bli av denna tös i framtiden?


Titta (och njut!?!)




Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards