fullblodenicentrum

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Emelie - 6 februari 2014 14:45

Bjuder på ett litet försenat filmklipp på Bellan från

i söndags på ridskolan.


Hästen för dagen var Candy Girl, hi hi ytterligare en uppfödare,

med brist på fantasi gällande namn.



O Bellan lyckades med konststycket att dratta i backen oxå denna gången, blev nog lite chockad

klart lite högre fall än från lilla Wilma, men de gick bra.


Hästen blev skrämd när hon kom förbi läktaren och satte av i galopp, Bellan lyckades stanna henne

men sen tog hon ett skutt i sidled o då drattade Bellan i backen, bara borsta av ungen och slänga upp henne

i sadeln igen, och ja hon sa inte så mkt red ut på spåret och fortsatte trava vidare.


Ja ingen mes de där, på GOTT O ONT, undra vem hon fått de av ????


Inget kul o se dem trilla av såklart men jag är nog den som förespråkar att de ramlar av i början

för ju längre tid de går innan de ramlar av ju oftare har jag upplevt barn bli mer rädda och slå sig mer.


Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards