fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Emelie - 5 november 2013 11:00

Ja idag hade den stora tjatat till sig en ridtur på Wilma och då

hon nu ridit på ridskolan ett tag tyckte jag gott hon kunde rida lite mer självständigt på Wilma

fast jag erkänner hade henne i linan för ho kan ju få för sig att ta lite glädjeskutt

o då vill jag gärna ha lite kontroll iaf.


Tyckte den stora skötte sig jättebra med Wilma, hon fick rida henne själv på volten och

sköta allt själv, red henne i skritt och trav så nja lite stolt blir man ju över de små


   


Även lillsnusan hon fick skritta en liten runda på Wilma, dock hade jag betydligt kortare lina med

henne för den lilla har inte samma balans som den stora flickan. Men de gick bra det oxå och

självklart skulle ju hon oxå trava så de blev ett par varv i trav för henne oxå medans jag höll hennes ben.


   


Två glada busflickor efter denna förmiddagen   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards