fullblodenicentrum

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Emelie - 30 januari 2015 21:39

 Idag har de blivit lite med hästarna iaf, och lyckligast blev nog

stora dottern eftersom hon äntligen fick rida Thea igen.


Dryg häst men hon passar perfekt som barn/nybörjarhäst,

passar henne perfekt, hon göra bara precis de hon måste och de ställs inga direkta krav.

Enligt Thea, förmodligen topp tre efter mat och gå o skrotta i hagen.


     


Lillskruttan fick oxå rida henne såklart men hon fick hålla sig till skritt även om

de blev lite tragglande om att hon OXÅ FAKTISKT skulle trava, men nääää

hon får nog bli lite stadigare och få lite bättre balans innan hon travar på stor häst.

Dock envis som synden den lilla oxå så kanske blir de en ryttare av henne oxå

ngn gång i framtiden.


Jag hoppade bara upp och galopperade lite med henne men

nääääää hon är absolut ingen häst för mig, jag blir bara mer och mer övertygad för

varje gång jag provar henne.........................!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards