fullblodenicentrum

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Emelie - 13 mars 2014 00:47

Ja våren den har verkligen visat sig de senaste dagarna och man kan inget annat än att NJUTA.

Och inte bara jag som njuter av att solen äntligen skiner och ger värme, nä då hästarna också!


Både Klockan och Wilma hade vårkänslor igår när de kom ut i gräshagen. En liten test på Klockan

för att se OM och HUR hon reagerade i sitt ben efter att ha fått chansen att tejsa loss ordentligt.


Redan på dygn 294 helt sjukt vad tiden går, inga VETTIGA intresserade men jag har hittat ett bete för henne

och fölis och med förhoppningsvis ännu ett sto med föl så de är ju jättebra och jag hoppas hon klarar både fölis och bete men de återstår att se helt enkelt.


Kan ju säga att igår när jag kom till stallet var jag faktiskt lite smått nervös men efter att ha putsat igenom häst

och känt och klämt kunde jag konstatera att NEJ hon var varken varm eller svullen i benen, SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!!


Nä vad säger ni vi kör väl en bildbomb ala stor tjockis och liten tjockis    








O vad säger ni ska................ ja vad tusan jag slänger in den oklippta filmen dagen till ära

(som en kompensation för att jag är superdålig på att blogga)


http://www.youtube.com/watch?v=2vh3d9BPL5w

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards