fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Emelie - 5 augusti 2014 16:05

 Candy och Eskimo verkar trivas bra,

än har de bara stått på kullen och betat men jag tror de rör på sig

när de märker gräset är grönare på fler ställen.


   

Av Emelie - 5 augusti 2014 15:24

 Varit uppe o klappat om Klockan och lilla Stjärnan idag på betet.


Klockans sår ser mkt bättre ut o svullnaden har lagt sig HELT,

har ett hack i huvudet som ff inte är helt läkt och ett par på halsen

men alla övriga är mkt fina. Jag älskar min salva DERMOSOLVE

finns ingen bättre, passar till alla sår, djupa som yttliga, och den lägger sig som en hinna och

gör att såren får läka underifrån och flugorna håller sig borta, de bästa av allt är att den

inte innehåller massa skit ! Tummen upp!


             

   


Tyvärr tycker jag hon är lite tunn nu, även om hon är rund och har mkt mage vilket inte syns på bilden så

ser man ändå de där tråkiga revbenen, kollade lite på halvblodsstona hon går ihop med och tro mig

inte bara hon som ser så ut, även de med mkt mage men revbenen som syns.


Jag längtar tills jag kan stalla in dem, men jag vet tiden går fort och snart är de dags!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards