fullblodenicentrum

Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Emelie - 2 juni 2016 09:13

Lilla Stjärnan red jag själv en runda på utebanan i tisdag,

inte så långe eller mkt men iaf så jag fick henne i alla gångarter.


De där med styrningen får vi träna på men annars sköter hon sig jättebra.


Igår hämtade jag min stora flicka för lite kvalietstid ensamma utan minstingen

och Bellan fick även preimärrida Stjärnan på utebanan.


De gick jättebra, så himla skoj att se, blev både skritt trav och galopp, men för att

lugna er lite kan jag säga att jag hade henne i linan i trav och galopp, man vet ju aldrig

Bellan är inte så stor och Stjärnan är inte så gammal.


   


Såret på bakbenet hon fick när hon stod i transporten ser mkt bättre ut, men jag vågar inte pga alla flugor och skit låta henne lufta såret, lite på gott och ont. hon är dock varken öm eller svullen eller halt för den delen

och de är jätteskönt.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards