fullblodenicentrum

Alla inlägg den 29 november 2015

Av Emelie - 29 november 2015 19:39

Igårkväll blev de löshoppning för hela slanten.

Premiär för Spindelben, och även om han tycker både bommar och hinder

är väldigt läskiga saker och inte helt förstår vad som förväntas gjorde han de jättebra.



Lilla fuxafräs har ju hoppat förr men faktiskt aldrig på den höjden som igår

och hon gör de fortfarande så okomplicerat och lätt, och har ju grymt fina framben och

bakbenen börjar oxå arta sig bra faktiskt. Sen tycker hon ju de är väldigt kul och

drar gärna en riktig seriebockning efteråt innan hon laddar på nytt.



Idag har båda fått gå i hagen och lulla hela dagen

egentligen hade jag gärna skrittat ut på dem båda men jag fixar inte att sitta o gno i sadeln

i skritt en hel runda gånger 2 tyvärr och då är de bättre de får gå i hagen.

Fast de hinder med att både köra ett race och ngr bockar ett par gånger under dagen

de där knasbollarna.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards