fullblodenicentrum

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Emelie - 6 maj 2015 10:33

Haha ja ibland blir de inte alltid som man tänkt sig, tränare kvar på sitt jobb

men jag red lilla fuxafräs ändå och lånade hans bana med hinderpark så lillfisen fick skutta lite

igår ändå när jag ändå var på plats.


Hoppade ett räcke med galoppbom och sen ngr enklare kombinationer och titthinder, så jag hoppas hon är

redo för tävling på lördag, första gången ute så jag har valt att anmäla henne på den bekväma höjden av 80 och 90 cm.

Ska bli roligt, hoppas jag kan få henne fokuserad och framför mig inne på banan, men de återstår att se.


   


Bad min lilla dotter film när jag hoppade långsida, men tror ni hon fick med allt, NÄ precis

men men fick första hoppet med. Skulle hållt om henne bättre sista galoppsprånget innan och precis när hon

hoppar av då de blev lite väl "långsamt" hopp över, men de är ju mitt fel.



Idag blir de nog en skogstur, alt att vi trimmar lite jag får känna av henne lite

innan jag beslutar vilket de får bli.

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards