fullblodenicentrum

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Emelie - 11 april 2015 02:15

Vilken helt underbar dag som passerat, den kan man

verkligen inte klaga på och man bara längtar och trånar efter fler dagar som denna.


Idag tog jag och Hillen oss ett betydligt roligare jobb än tänk och planerat från början för

vi drog till skogs och passade på att träna lite i backe och ösa för fulla skaft,

ganska kul när man nu vet att bromsen fungerar   


   


Lilla Candy fick sig ett betydligt tråkigare pass nämnligen en rejäl genomkörare på utebanan

som sannerligen var välbehövlig och viktig. Blir förmodligen skogen imorgon för hennes del då istället.


Somtack för att jag valde utebanan och för att hon fick lufta sig idag gjorde hon en förvisso torr inpackning.


 


Alla hästar fick lyxa till med med att vara nakenfisar i hagarna idag och de uppskattades av ALLA

vågar jag faktiskt säga


     


För Klockans del börjar de så smått närma sig bf dock VÄLDIGT VÄLDIGT sakta!


ENORM är bara förnamnet och då ska hon gå 2 veckor till, även om hon är kollad ngr gånger och så sent som på dygn 84 (vill jag minnas de var utan att kolla kalendern då den inte finns tillgänglig nu) så börjar man ju fundera på om de faktiskt BARA finns en liten fölis där i den gigantiska mage, och OM de nu bara finns en, vilket vi verkligen får hoppas så börjar man ju undra hur stor den kommer vara när den ska ut och hur de nu ska gå ????


Bild tagen 150411

   

Bilderna nedan är tagen för ett år sedan (140405)  

 

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards