fullblodenicentrum

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Emelie - 8 april 2015 06:32

Jag kör en resumé på de passerade dgr sen sista jag bloggade.

 

Lilla Candy verkar ha tagit tävlingen och de äventyret bra. Tror dock hon sov väldigt gott den natten. Fick en vilodag och har sedan dess fått gå i skogen och sen fick hon ytterligare en vilodag igår.  Idag ska jag iväg på hoppträning med henne och imorgon är tanken att hon återigen ska få en tur i skogen.

 

Hillen har blivit trimmad på utebanan och i ridhuset och igår var jag iväg med honom på hoppträning och nu börjar de hända grejer. Mer och mer börjar de falla på plats även om jag får hjälpa honom ganska mkt på vissa saker men de fina sprången blir bara fler och fler, och lydig till tusen. Nu ska vi bara hitta ett flyt när han ska gå fram oxå men de kommer de oxå tids nog.

 

Var ute o red i skogen innan jag trimmade honom på utebanan i måndags och då hängde den stor flickan med på lilla Baldur som sällskap. Riktigt mysigt och de är vad som kallas kvalitetstid :-)

 

   

 

Idag kommer hovis så då är de dags för Spindelben att äntra skogen så smått., vilket ska bli väldigt roligt och de tror jag han kommer uppskatta :-)

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards