fullblodenicentrum

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Emelie - 1 april 2015 23:11

Herre jävlar vad Ferrarin han är rolig när han 

väl visar upp den där sidan och bara skiner och gör de så jäkla bra och enkelt.

 

Han gjorde en dunderbra hoppträning ikväll och de e nästan så man faktiskt är sugen på att efteranmäla men tyvärr har jag ingen som kan vara med o ta hand om en av hästarna när jag rider den andre. 

 

Slog dock på stort och löste ut även hans licens idag så en tänkt kandidat till debut på RIKTIGT är Osby om två helger där jag få även planerar sadla ut lilla fuxafräs.

 

Bjuder på två filmer från kvällens träning. Ja självklart har vi mkt kvar att jobba på men nu känns de ändå som att vi passerat vår värsta breakpoint i utvecklingen.

 


 

Häftigt värre, synd o säga att färgkombon el klädeskoden idag var snygg men vem f*n bryr sig när hästen känns så jäkla bra??    

Av Emelie - 1 april 2015 10:50

Jag har i mina ögon världens bästa fyraåring. 

Igår gjorde hon en lika bra hoppträning och sköter jag bara mitt på lördag kommer lilla Candy hoppa de jag ber henne om. Otroligt duktig och hoppar så lätt och fint över hindrena och igår blev de en del titthinder som hon klarade med bravur.


Nu ska vi finlira och sen är de bara tagga för tävling på lördag. Ska bli så otroligt roligt att få lufta min lilla fbl flicka bland övriga "fina hästar"


 

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards