fullblodenicentrum

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Emelie - 2 mars 2015 14:52

 Vilket urkasst väder vi har fått idag, de har regnat eller rättare sagt stått som

spön i backen här sen tidigt imorse.


Genomsura hästar är ingen höjdare och lilla attitydbitchen Stjärnan har ju börjat släppa sin

björnpäls så även hon fick idag på sig ett täcke.

De vart storstädning i stallet och "lumpesamlaren" jag fick allt som de andra

storterade bort vilket jag såklart tacksamt tog emot, allt från borstar till grimmor och täcke,

som faktiskt var i Stjärnans storlek, och snacka om sötchock,

nu ser hon ju ut som en "häst" fast i mindre format   


Snäll var hon oxå för jag tog bara med täcket och grimma ut i hagen och la på de

direkt, hon spände sig previs när jag skulle dra bak täcket över rumpan annars stod

hon lugnt till min stora förvåning, men väldigt positivt!


     


Hon såg ändå väldigt nöjd ut trots att hon aldrig haft täcke på sig förr,

och inte sprang hon heller utan busade bara lite med Candy efter en stund,

Candy tyckte dock de var väldigt konstigt att hon nu inte luktade likadant,

knäppisar!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards