fullblodenicentrum

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Emelie - 5 januari 2015 14:40

 Imorse fick hästarna hovarna fixade av hovis,

och både Thea och lilla attitydhönan Stjärnan stod still idag och skötte sig bra.

Förvånansvärt bra, iaf Stjärnan som sist gav oss ngt att bita i men idag betydligt bättre!


Interwatch numera även kallad spindelben

(han har så otroligt smala o långa ben, inte ens mina minsta neoprenskydd satt bra på honom )

verkar ha tagit natten bra både ätit och druckit och ja allt de andra därtill.


Tanken var att släppa honom i en liten hage som jag gjort mitt i den

stora så han skulle kunna ha koll på de tre flickorna men Thea den

.............................. ngr väl utvalda ord där, tyckte inte de var en god ide utan hon

gjorde allt för att trigga igång honom så de hela slutade med att hon minsann

stökafian oxå fick in i denna lilla hage och stå där o skämmas.

(jag var/är inte populär hos henne efter igår och nu idag)


Klockan lugn som hon är bara stod o tittade och brydde sig mindre, fortsatte mumsa i sig

sitt hö och Stjärnan stod tryggt gömd hos mamma, man vet ju inte en ny häst kan ju vara LIVSFARLIG.


Vi kör lite bilder istället eller vad säger ni ??!!??


(Spindelben och Thea)

 


Reunion för kusinerna Klockan och Spindelben

     

Näpet och väldigt sött ansikte

       

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards