fullblodenicentrum

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Emelie - 15 september 2014 21:53

 Idag har de eg inte hänt så mkt mer än att jag gått över alla hästarna i sina hagar,

en liten allmänn koll, imorgon kommer hovis så

på schemat ligger att Klockan och Stjärnan ska verkas

sen ska Eskimo, Candy, Snigeln och Hillen helskos,

trevlig räkning som kommer wwiiieeee!


Kollade lite extra på Eskimo och hans sår har torkat upp bra sen igårkväll

oh svullnaden i benet fram där han tåar har gått ner så nu är han bara lite varm

så jag är ännu mer säker på att de faktiskt var en böld men de kan hovis ge mig bekräftelse på imorgon.


Vi kommer sko honom lite annorlunda jämfört med övriga hästar men jag återkommer

imorgon om hur och bilder på detta men jag hoppas de kommer fungera för honom.


Glömde lägga in ngn bild igår så i bildbomben som kommer så slänger jag in de oxå,

barnen var med och så även gammelmormor (min mormor alltså)


       

 


Av Emelie - 15 september 2014 11:50

 Lilla Snigeln fick igår rasta sig lite i ridhuset, och ja ni ser ju själva

fullt ös????


Nä absolut inte! Han trivs bäst med att gå och lukta i sitt eget tempo och vill inte

härja eller busa på beställning vet ni väl.



   

Blev även putsad och friserad igår så nu är han snyggare än någonsin den lille vännen!   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards