fullblodenicentrum

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Emelie - 2 september 2014 21:55

 Imorse blev de en timmes promenad i skogen med min fina röda lillkille

som omväxlings skull, ganska trevligt och så fick matte lite motion såhär innan semester

(imorgon)


Fick lite bilder på honom finingen   



LIka mysigt som promenaden i skogen med Snigeln var lika Otrevligt blev

den tänka skuttpasset med Hillen, el tja han

gick så jäkla fint i uppvärmningen, men så fort han ska börja hoppa

så taggar han satan alltså, och även om han ligger i fin mjuk lagom galopp

hela vägen tills jag vänder upp honom mot hindret så blir de bara fel känns de som.


Började med att hoppa ett lågt rättuppstående med galoppbom bakom och framför

han gjorde ngr riktigt bra hopp men oftast så bara smäller han klockrent i översta bommen då

de helt enkelt går för fort och han hinner inte "lyft", blir bättre om jag höjer men de är ju

inte alltid så schysst de heller, jag vill ju ha honom fin och mjuk på låga.


Som avslutning skulle vi hoppa en oxer, men ja de blev väl int riktigt som jag tänkt mig

se och lär hur man inte ska göra och jag ber redan nu så hemskt mkt om ursäkta för

mina rentåthelvetessitsöverhindretandragångenochöverlag
!



Nä nu önskar jag er ngr trevliga dagar och säger

PÅ ÅTERSEENDE (nästa helg som tidigast.)

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards