fullblodenicentrum

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Emelie - 23 augusti 2014 15:30

 För första gången EVER har jag nu anmält mig till en terrängträning,

hur nu detta ska sluta kan man ju fråga sig.


Terrängträningen går hos Anna-Maria Andersson,

driver munkaljungbyridcenter


Jag ser ju framemot detta med lite skräckblandad förtjusning, har aldrig innan hoppat

terränghinder och som sagt är de ju 15 är sedan jag tränade och tävlade och då var

de hoppning som gällde så klart man får ju lite smått prestationsångest redan.


Men spänningen över att äntligen få prova har tagit överhand så de är nu eller aldrig,

bara hoppas jag itne ramlar av o bryter ngt då vi åker på semester ngr dagar efter hi hi hi.


Ska även bli roligt och se hur Hillen kommer ta sig an uppgiften och se hur han reagerar på

vatten och dylikt. Ska se om jag kan fjäska lite för mamma så hon följer med och tar lite kort!


Foto: HOPP/TERRÄNGTRÄNING 28/8+3/9 kl 18.00 <a href=munkaljungbyridcenter.seTesta bank,vatten,stockar,jordvallar pulvermann mm på nya banan i Munka-Ljungby, Ängelholm.(Obs GPS funkar ej sista biten- se hemsidan för vägbeskrivning. Följer du gps hamnar du på traktorväg det sista).Fina banhoppnings- och terränghinder, stora gräsbanor. (Du kan givetvis hoppa enbart banhoppningshinder). För de som vill: finns rivningsbara terränghinder. Allt från "minihinder" för orutinerade hästar och uppåt.Bra förberedelse inför PAY AND JUMP/ Pay and Hunt som vi arrangerar varannan vecka..Väst och egen försäkring obl.300kr inkluderar banhyra.Angiven tid uppsuttna och framskrittade.ANM: via mejl w.munkaljungbyridcenter.se alt sms (070 5526300) ANGE NAMN, MEJL, TELE, HÄSTKATEGORISEN avbokning/anmälan endast sms då jag inte kollar mejl varje dag.Är ni ett eget gäng på minst 4 st kan ni bara ringa och boka en egen träningsdag som passar er.Även privatlektioner kan bokas.Ponny/häst alla nivåer." width="504" height="504" />


Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards