fullblodenicentrum

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Emelie - 14 augusti 2014 18:11

 Ja med dottern sjuk här hemma (den lilla)

så har de inte blivit så mkt hästeri idag.


Var imorse och hämtade och ställde in en ny storbal i hagen till Snigeln och Hillen,

med såklart lite klapp och kel men de är så nära häst jag kommit idag.

Nya tag imorgon istället då jag siktar på en skogstur med lilla Snigeln och tanken är

att introducera kombination och studs för Hillen, med lite markarbete innan.

Med andra ord fortsättning följer...............


Satt komiskt nog och funderade på hur de är och går med grålle hos sin"nya" ägarinna,

nu tänker jag på El Pintor, minns ni honom ???

Och rätt som så plingade min mobil och jag fick ett mms på JUST Pintor, så glad man kan bli

att ett ynka kort, ja tårarna de var inte långt bort (knäp som man är)


Lägger in bilden jag fick (hoppas de är ok för ägarinnan med dotter och fotografen   )



Ett kort kan betyda så mkt, eller hur !!!???????!!!!!


Apropå info från nya ägare till hästar jag haft, fick jag för ngr dagar sedan även liten nya bilder

på den mörka skönheten Novana, som såldes av mig, MEN som senare ngr månader efter såldes

IGEN tyvärr dock kom hon denna gång till en fantastisk tjej som trots att de fick en tråkig start

fullkomligt älskar denna underbara mörka skönhet.


De är nu efter en lång konvalecent igång igen och har börjat hoppträna så smått och de ska bli oerhört

spännande få följa dem i framtiden, lägger in ngr bilder jag fick skickade till mig.


Jag önskar dem verkligen all lycka   


Har tyvärr inga nya bilder på Steelan och Leonore med deras föl Citra och Cello

men när man minst anar de !


Är underbart när man får fortsätta och ta del av hästarnas liv och vardag,

även om man själv inte längre äger dem.



Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards