fullblodenicentrum

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Emelie - 11 augusti 2014 08:33

 Red Hillen i fredags och de har nu redan gått 3 veckor sen han sattes igång

efter gott och väl 1,5 års vila.


Riggade min systemkamera för att filma lite i ridhuset, blev mkt bättre än

förväntat MEN när jag sen lägger upp de på datorn/you tube så går filmen i slowmotion

(ngn inställning som jag inte hittar rätt på säkert!   )

Och sen la kameran av efter 10 minuter, oxå en inställning  jag missat som nu dock är ändrad!


Bjuder er på en filmsnutt, har filmat med min urkassa mobil från systemkameran

och ni kommer i princip endast få se lite uppvärning då kameran som sagt la av.


Ber er om ursäkt för min icke helt korrekta sits, lite skumpiga rumpa emellanåt,

långa tyglar och flaxande armbågar och till och från lite låga och ngt låsta händer,

ben som inte är helt still och att jag ibland tittar mer på hästen hur han går än på min ridväg!

(hoppas jag får skylla lite på att jag inte ridit för tränare på över 15 år och nu de sista

hundra åren typ endast ridit outbildade hästar)


Men Hillen sköter sig, lite småmissar ff i halterna där han inte stannar helt ibland

men vi får öva vidare helt enkelt!




Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards