fullblodenicentrum

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Emelie - 15 juli 2014 12:08

 Ja idag har då äntligen lilla Reference Cat "Stjärnan" blivit id och chipmärkt.

Känns skönt att ha de avklarat, ngt sent iår men men nu är de fixat

och jag kan andas ut på de området oxå.


Jätteduktig är hon den lilla, väldigt snäll och social mot alla som kommer bara hon blir kliad,

men såg minsann idag att gud nåde om en annan fölis kommer för nära, de där luddiga öronen

ligger slickade bak, snacka om att jag blev förvånad minsann.


Nja de är nog allt en svårflörtad brutta de där, men så länge hon är snäll o gosig och mysig

mot mig och barnen är jag nöjd


Fick mkt beröm för henne och första kommentaren var GUD VAD STOR HON ÄR,

börjar vänja mig vaid att de är första kommentaren jag hör av folk, men jag tycker ändå hon

denna gången mer har jämnat ut sig.


           

Två nöjda pållar satte av i full galopp när jag släppte in dem i hagen igen

med andra ord

LYCKLIGA PÅLLAR   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards