fullblodenicentrum

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Emelie - 14 juli 2014 21:47

 Herrejisses en enda stor bebis o my god.


Ja har då ännu en dag skrittat lilla Snigeln och han tuffar på

helt okey, tycker den där framåtbjudningen är nog bättre idag oxå.

Jag kan ju erkänna att jag är inte van vid att behöva skänkla på mina pålls hela tiden

och de blir bättre och bättre med Snigeln oxå.


Fortfarande fin och torr i benen, och idag blev han enligt honom själv ÄNTLIGEN

av med täcket igen, han är allt en riktig liten täckesmarodör, till min förtret dock, men men!


O ja visst på sista långsidan innan jag skulle hoppa av honom då försökte han minsann rulla sig

den rackaren med mig på, lyckades dock få fram han, men efter att jag hoppat av honom hann han

lägga sig ner innan jag snabbt fick up honom på benen igen, blev allt lite rädd där att han skulle mosa

mina "nya" hoppsadel. Ibland ska man ha tur!


A brand new day is coming tomorrow   


   

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards