fullblodenicentrum

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Emelie - 11 juli 2014 21:09

 Ja då var vi igång igen, såklart har man lite spöken som väsnas i skallen

på en om än de ena och än de andra men men, positivt tänkande!


Lilla Snigeln har ju växt väldigt mkt på denna 1,5 månad han varit på bete och

de kommer ni märka på bilderna nedan.

Lite lugnare om än väldigt mkt bebis fortfarande.


Idag blev han friserad och klippt, ordentligt ryktad så han glänste om pälsen som aldrig för.


Sadlade och tränsade honom och då han inte är skodd än (blir på tisdag) så

fick vi äntra de extremt varma ridhuset.


Inte brydde han sig om när jag satte foten i stigbyeln och hoppade upp

och faktiskt spände han sig inte alls så som han gjort innan men nu provade jag hoppsadeln jag

köpte till Candy och då har ganska lika ryggar de två och den ligger faktiskt väldigt bra på honom oxå,

kanske rent av var så att han upplevde lite obehag av den andra även om den oxå läg bra men

den var en aningens för lång i anläggningsytan.


Skrittade bara runt på honom i ridhuset en kort stund innan jag satte av och lekte lite följa

john istället honom. Sen lekte han lite själv, rädd för pisk, nä då de är väl ngt man leker med ??!?


           

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards