fullblodenicentrum

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

vad gör man nu då...........????

Av Emelie - 24 juni 2014 19:00

 när man är sommarledig från häst????


Jodå man kör ut BARA för att titta och klappa, yesss

tiden måste ju gå denna dagen oxå i brist på allt mockande och ridande som

annars tar liiiite tid iaf   


Nä jag känner mig själv så väl så innan denna sommaren är slut kommer jag vara idiot och

lite till i brist på ridning och allt tillhörande, redan ridabstinens för tusan.

Fick höra att jag kunde låna en häst, men de är ju inte så lätt alltid och ett annat tips

var de där med att skaffa ett nytt "projekt" att pyssla med i sommar, (el vad säger du Emma?)

MEN

även om de just nu låter väldigt lockande eller extremt lockande, OKEY DÅ!

Olidligt lockande så får jag nog stå över denna gång även om de kliar i fingrarna

men jag har lovat barnen och faktiskt redan bokat en semesterresa för oss

vilket de INTE blev förra året pga tja jag valde betäcka 3 ston istället för bara ett.


FAST


skulle ni råka känna ngn som absolut måste bli av med sin yngre förmåga

till ett överkomligt (läs billigt pris) så är jag nog inte stört omöjlig hi hi hi hi   


Nä minsann lite nya pics på tre av mina fina pålls idag   


         


Imorgon går utflykten till Klockan och Stjärnan för barnen el iallafall den stora tösen

ville klappa lilla Stjärnan.

 
 
Emma

Emma

24 juni 2014 20:11

Hade inte Barna varit dräktig (skriver jag som att jag redan vet Torsdagens ultraljud??) Så hade du kunnat låna henne som projekt.
Då hade du haft o göra, det vill jag lova ;-)

http://www.stallvozz.se

Emelie

24 juni 2014 20:30

Ha ha ha Emma :-)

KLART hon är dräktig Barna de har vi ju redan bestämt båda två, är ju sjukt nyfiken på kommande föl :-) jag håller tummar o tår att ni får se en fin blåsa :-D

Tack iaf för de erbjudandet o ansvaret de hade inneburit :-)

Kram Emelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 februari 2017 13:38

Idag var jag så ÄNTLIGEN uppe på Hillens rygg igen.   De är 1 år och 9 månader sedan sist jag satt på honom, men han är densamma Ferrari som innan frånsett en diagnos av KS med pålagringar.   Satt upp på honom i paddocken men red rätt sn...

Av Emelie - 7 februari 2017 19:05

Vinterlandskapet är tillbaka till min förtret, bara bita ihop o härda ut,snart Snart SNART kommer våren (förhoppningsvis)   Hillen o Bella var ute på promenad i snön, tror båda hästarna uppskattade de och jag fick min dagliga motion avklarad ...

Av Emelie - 5 februari 2017 19:33

Äntligen är denna guldklimp åter hemma efter två år i annan ägo.         Är ställd på lösdrift med tanken om att han ska röra sig mkt o ha fri tillgång på grovfoder.   Iklädd pyjamas för att inte frysa men tror han kommer klara detta br...

Av Emelie - 26 januari 2017 01:30

Tid och motivation har varit en STOR bristande faktor blandat med ett extremt tungt år (2016) med många tunga beslut och många nederlag på alla plan.   Mitt bloggande har uteblivit iom detta. Skriver här igen då jag ser att ngr är inne o kol...

Av Emelie - 12 juni 2016 12:40

Divan fick två dagars ledig istället för en dag, men hon klagade absolut inte, och samtidigt en bra test för att se om vi var tillbaka på ruta ett igen, eller om de gick att plocka upp ridningen där vi avslutade.   Som ni ser på filmen så beh...

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards