fullblodenicentrum

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Emelie - 9 april 2014 22:22

 Ett litet felsteg eller felval kan förstöra så mkt, de har jag

fått se idag och fy sjutton vad de gör ont att se.

Jag fick idag träffa en helt urgo häst och för bara ett år sedan,

nä föresten BARA 8 månader sedan, en vrålsnygg välmusklad häst dessutom

men idag blev jag bara gråtfärdig inför synen jag fick se.


Varför, och hur kunde de gå så fel?


Nä gott folk var riktigt kritiska i era val tänk efter och de noga

inte bara gällande som i detta fallet en häst, allt!


Kan dock glädjas lite över att de idag står en häst med en framtid eller iallafall

ett försök till en framtid, granne med Snigeln.


Jag hoppas jag kan finna den där livsgnistan hos honom igen framöver

men tillsvidare så är de mat, mat och åter mat samt pyssel och omvårdnad den hästen behöver

OCH DE SKA HAN FÅ I MÄNGDER


Låt mig få presentera "fina" fullblodet Eskimo


 

Jag kommer av förklarliga skäl inte lägga upp bilder på honom den närmsta tiden utan täcke!

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards