fullblodenicentrum

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Back again!!

Av Emelie - 23 mars 2014 11:47

Ja tillbaka igen och jag får väl sammanfatta den senaste tiden el göra ett försök, nä skämt o sido de har inte hänt så mkt i ärlighetens namn men nu jäklar är jag tillbaka igen!!!


Fina klockan blir bara rundare o rundare hur de nu är möjligt hon är jättestor o gör inte många knop om dagarna nu äter vilar åter vilar o vem kan klandra henne <3


Igår fick hon sig en ordentlig genom puts. Blev friserad och allmännt till snyggad fast hon är fin ändå.


Mmm man väntar ju verkligen med spänning nu på vad som komma ut skall, olidligt spännande!!!


Lilla Wilma blir riden o pysslad med väldigt mkt även om de är gubben som tar den biten nu då jag inte har så mkt med vilda Wilma o göra men ibland så. Igår fick hon agera snäll häst åt Bellan o grannens barn då de turades om att rida i paddocken o de gick jättebra även om Wilma såklart ibland har egna idéer hi hi. Så sött!!!


En ny liten bebis har anlänt, var nere o hämtade denna rödhåriga kille i torsdags. Ja vad säger man,  I always was a sucker for a redhead :-)


Född 2011 så han är ju fortfarande en liten bebis i kropp o knopp mer bebis faktiskt än vad klockan va när hon kom. Så med honom är de nu i början lite basic som gäller men väldigt lätt att ha o göra med och han förstår snabbt vad jag vill o menar. Lovar lägga in mer info framöver o bilder men då jag inte får ner Flash på denna mobil kan jag inte föra över bilderna från mobilen tyvärr :-(


Ha en fortsatt trevlig söndag gott folk!! 

 
 
cicci

cicci

31 mars 2014 15:14

Aaaa det va en ny :) haha jag hängde inte med så jag fick läsa tillbaka.
Kul att du e tillbaka :D
Spännande snart kommer det en liten igen då :)
KramC

http://www.bonnaliv.WordPress.com

Emelie

31 mars 2014 15:29

Hi hi inte lätt :-) japp en ny stjärna har anlänt till stallet. Kunde inte låta bli fux o allt ;-)

Ja tiden går så snabbt o man är ju så nyfiken på vad som bakas. Ni har ju redan en liten vit ullboll att skåda om dgrna :-)

Kram Emelie

 
cicci

cicci

31 mars 2014 17:35

Haha Japp han e så söt :)
KramC

http://www.bonnaliv.WordPress.com

Emelie

31 mars 2014 17:56

Ja tänk att alla så ungar /djur är så gulliga :-)

Kram Emelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 februari 2017 13:38

Idag var jag så ÄNTLIGEN uppe på Hillens rygg igen.   De är 1 år och 9 månader sedan sist jag satt på honom, men han är densamma Ferrari som innan frånsett en diagnos av KS med pålagringar.   Satt upp på honom i paddocken men red rätt sn...

Av Emelie - 7 februari 2017 19:05

Vinterlandskapet är tillbaka till min förtret, bara bita ihop o härda ut,snart Snart SNART kommer våren (förhoppningsvis)   Hillen o Bella var ute på promenad i snön, tror båda hästarna uppskattade de och jag fick min dagliga motion avklarad ...

Av Emelie - 5 februari 2017 19:33

Äntligen är denna guldklimp åter hemma efter två år i annan ägo.         Är ställd på lösdrift med tanken om att han ska röra sig mkt o ha fri tillgång på grovfoder.   Iklädd pyjamas för att inte frysa men tror han kommer klara detta br...

Av Emelie - 26 januari 2017 01:30

Tid och motivation har varit en STOR bristande faktor blandat med ett extremt tungt år (2016) med många tunga beslut och många nederlag på alla plan.   Mitt bloggande har uteblivit iom detta. Skriver här igen då jag ser att ngr är inne o kol...

Av Emelie - 12 juni 2016 12:40

Divan fick två dagars ledig istället för en dag, men hon klagade absolut inte, och samtidigt en bra test för att se om vi var tillbaka på ruta ett igen, eller om de gick att plocka upp ridningen där vi avslutade.   Som ni ser på filmen så beh...

Presentation


En skvatt galen -84 som har en förkärlek till fullbloden och mina vildingar till barn födda -08 och -11 är mitt ALLT.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Hästar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

GÄSTBOK

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards